Monday, September 20, 2010

celoteh raya

aslmualaikum salam bitara,,,,,he3,skema abis ek,,,sjer jer nk post,,,hilangkan tension wt asgment,,,ops,,,lom wt lgi,,,he3,,,sblum tu aku nk cite la pasl smbutan ari raya aku n family,,aku rase thn nie la raya paling xbest,,,:(,,bukan per, aku xberaya mana2 pon,,,tu yang sedih,,,,mklum la ade tugas yg perlu aku lkukan untuk fmily aku,,,aku harap korang semua mempnyai smbtan ari raya yang best kan??suasana mlm raya yg dipenuhi dentuman mercun dan meriam kan???tul x???

korang banyak x dapat wit raye??msti xdpt kan???kan dah besar or korang bodek sedra2 korang,,,eiiiiikkk,,xmalu,,,dah besar panjang pon nk wit raya,,,he,,,,aku xde cte nk cite kt korg tntg raye aku thun nie,,,nk post gmbo pon xde,,xde mood beraya,,,k la aku undur diri k,,,sblum tu aku susun sepulh jari mohon kemaafan kepada semua yg kenal aku,,,xkenl pon sekali,,,hehe,,,k wslm,,,,

2 comments:

  1. xbest ker raye taun ni? i'm offended..*sigh*

    ReplyDelete
  2. betol la,,, rayer thun nie tersgt biase,,,,, ntah la kan,,, harap kenikmatan y hilang seketika ini xkan trus hilang utk slmnyer,,,,

    ReplyDelete

aidilfitri

assalamualaikum semua...harap sehat yer...mcmne ngan hari raya korang???meriah x???dentuman bunga api kuat x???aku???aku rase hari raya thun...