Wednesday, November 24, 2010

PATut KeRRRrrr???

salam semua blogger,,,,
semalam aku tergerak lak nk g beli surat khbr (HARIAN metro),,,,yg psti berita yg mule2 aku nk bce adelah perjalann malaysia di SUKAN ASIA di GUANGZHOU,,,,lps tu aku ade bce stu berita nie fuhhh,,,,xpatut2,,,owg dah minx maapkan, ni xsiap sepak2,,,,,ish2,,,,

MANGSE BULI JLN RAYA DITENDANG BERKALI2
BUAH PINGGANG MUNGKIN ROSAK
KUALA LUMPUR: "berkali2 saya minx maapdaripadanya tapi die tidak menghiraukan dan terus tendang saya".kata seorang eksekutif pentadbiran yg menjadi mangsa buli jalan raya ketika dalam perjalanan ke tempt kejenye di AMPANG disini, semalam.

lebih trauma apabila doktor mengesyaki bhwa buah pinggang gads berumur 26thn itu mungkin rosak akibat tendangan lelaki berusia 30an terbabait. semuanye bermula ketika Yati menunggang motosikalnye untuk ke tempat kerja dan ketika tiba di Jalan Ampang kira2 jam 10 pagi, kenderaannye bergesel dengan motosikal lelaki terbabit.

"saya berjaya motosikal sy dan tidak terbalik, tetapi saya lihat lelaki berkenaan terjatuh di atas jalan raya menyebabkan saya berpatah balik untuk melihat keadaannye,"katanya kepada Harian Metro. yati berkata, ketika bertanya keadaannya sejurus tiba di lokasi berkenaan, lelaki terbabit terus bngun dan menendang motosikalnye hingga terbalik.

"akibatnya saya terjatuh bersama motosikal dan lelaki terbabit terus meluru mnendang saya berkali2. saya berjaya bangun semula dan meminta maaf tetapi die terus memukul saya terutama di bahagian pinggang,"katanya.

yati bernasb baik apabila beberapa pengguna jalan raya yang berhampiran tempat kejadian segera bertindak menengkan lelaki tersebut sebelum polis dan ambulans tiba lalu membawa kedua2 ke Hospital Kuala Lumpur (HKL).

"saya thu saya bersalah sebab cuai ketika menunggang motosikal sehingga bergesel dengan motosikal lelaki terbabt, tetapi kecederaannya hanya dibahagian siku sahaja"katanya.

sementar itu,Timbalan Superintendan Abd Rahim Hamzah Othman mengeshkan laporan kes trsbut,,,,



aku terfikir gak patutke sepak owg sampai mcm tu,,,buah pinggang x berfungsi beb,,,
bahaya tau,,,,ish,,ish,,,renungkanlah,,,
sush ker kite nk memaapkan owg???


BERUS LUKISAN
art is important and classic



3 comments:

  1. x patut2! terkedu gak ak bace ni..ni la akibatnye klu x pandai kawal kemarahan..n perkara camni la syaitan suke..bangkitkn kemarahan umat manusia..istighfar2..

    ReplyDelete
  2. xpatut!! zalim sungguh... uwaa......
    memang xpatot...!!
    oh...sowie...teremosional lak...hihiihihi

    ReplyDelete
  3. manusia kejam,,
    kalau kene diri sendiri,baru tau

    ReplyDelete

aidilfitri

assalamualaikum semua...harap sehat yer...mcmne ngan hari raya korang???meriah x???dentuman bunga api kuat x???aku???aku rase hari raya thun...