Sunday, January 15, 2012

ceritera semalam,,,

asalamualaikum semua pembaca di blog nie,,,aku harap korang sihat selalu yer??dah makan??haha,,,soalan yang menggerunkan korang kan btl x?sbnarnya aku nk korang belanje,,,hahaha,,,,entry kali ni aku nk cerita pasal semalam,,,,korang tahu pe tu maksud semalam???he3,,,,cepat2 jawab,,,soalam cepu mas nie,,,

semalam aku dan geng2 spr upsi g ke kay el untuk menebus baucer yang telah kami dapat,,,aku juga bersama2 degn orng yang aku sayang, aiyennk bersama2 berjalan menuju ke kay el.,,kami bertolak kol 10 kot,,,memg excited taw nk g tebus buku,,,yang paling kami xsuke,aku ingat bas stop kt pudu upenye die stop kt hang tuah,,,perghhh,,,kne lak kami berjalan,,,pas tu kiteowg g kl sentrel, kan ade MPH fair,,kan2?tapi sayang hajat kiteowg xdpt tukar baucer kt situe,,,,

ha, bohong la kalo kuar g kay el xmakan kan?btul x??disebabkan perut kami yang sudah kelaparan kami terus je ke mcD yang terdapat kt kl centrel tue,,,macam2 gelagat mse makan,,ade yang pedas,de yang kenyang dan yang paling penting sos nak banyak,,,tu keje farid la yer,,,errrrrkkkk,,,alhamdulillah,selepas kami kenyang kami ke times square dgn harapan de kedai yang boleh kami tukar dgn baucher tue,,,,

sampai je kami di pintu time square, ade la umat tue terus je mencari barang2 yang berkaitan dengan wanita,,agak2 pe yang dieorang cari,,,hahaha,,,pikir2 kan???

memang best la berjalan2 ngn kwn2,,,banyak telatah yang blh dijadikan pengalaman dalam hidup,,,,mse dok tggu farid naik train ke tbs, sedih pon ade kan kwan2, aiyennk, zai, laili, shima, yaya dan raihan????smoga die selamat sampai kt umah,,,

akhirnye selepas je solat asar, kami semua mangambil keputusan untuk terus blik,,,mse nk ke pudu central si raihan bawak kami betul2 jalan kt kay el,,,satu kay el berjalan,,,cian dak2 ni,,,kami membeli tiket dan pulang ke tanjong malim,,,walaupon penat tapi memg best,,,

p/s::::

disni aliff nk minx maap sekiranya dalam perkenalan kite, ade wt salah,,,,
doakan alip dpt tempuh tgggjwb selepas ini,,,'
semoga ukhwah kite semakin kuat sem depan,,,
harap result gemoak,,,dekan semua,,,amin,,,,,

aku sayang semua adik beradik aku,,,
saya sayang awak,,,aiyennk,,,

tue je dari

areaiy8990
cinta dua hati

No comments:

Post a Comment

aidilfitri

assalamualaikum semua...harap sehat yer...mcmne ngan hari raya korang???meriah x???dentuman bunga api kuat x???aku???aku rase hari raya thun...