Tuesday, January 10, 2012

entry pagi2

bismillahirahmanirrahim,,,
selamat pagi semua,,aku harap semua shat selalu,,,tergerak lg aku nk tulis blog pgi2 bute mcm nie (sambil tgk kwn aku nie tidow mengigau),,hahaha,,,ebtry aku kali ini bukan pasal pape pon tapi nk post tentang kebangkitan aku,,,setelah puas aku mendiamkan diri kini tiba masa untuk aku bangkit daripada semua tanggungjawab yang aku telah tinggalkan,,maapkan aku ye kerana selama ini tidak memberikan komitmen,,,aku jnji akn wt yang terbaik jika aku memegamg tanggungjawab tue..

aku xleh tidow la,,xthu knpe???mood stdy xsampai lagi padahal esok aku de exam,,3jam kreadit lak tue,,hahaha,,,bg aku relax jer,,bukan nk berlagak tapi semua jwpn dh de,,,just tnda yg mana paling tepat,kan??hidup nie kadang kala kita xperlu nk terlampau kejar sgt,,bukan pe aku takut nanty korg gak yang terkilan,,,hahaha,,,pndai2 je kan,,,

dh nak masuk sem4 upenye aku nie ek,,tp perangai mcm budak2 lg kan??erm,,,aku bertuah sgt2 dpt stdy ky upsi nie,,,jujur aku ckp yang aku bukan sebenarnya nk jd cikgu tp bila dapat u pendidikan nie, aku rase best lak,,,haha,,,gelak je aku nie kan,,,ngis lak la,,

banyal lengn aku sem3 nie,,,dngnn kwn2, duit, rakan sejawatan dan yang paling penting ialah semangat aku kt upsi ini,,,NURRUL AIN BINTI MOHD MOPTI,,,thank bnyk2 sebab sudi teman b dikala b sush dan senang,,,


thank yer syg sebab sudi jd peneman b
sayang kamoo,,,,



areaiy8990

No comments:

Post a Comment

aidilfitri

assalamualaikum semua...harap sehat yer...mcmne ngan hari raya korang???meriah x???dentuman bunga api kuat x???aku???aku rase hari raya thun...